گفتگو/ عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس

وزیر آموزش و پرورش رسیدگی به مشکلات فرهنگیان را در الویت قرار دهد/ لزوم برنامه ریزی برای افزایش رشد علمی دانش آموزان

بیرالوندی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید رسیدگی به مشکلات فرهنگیان را در الویت قرار دهد، گفت: انتظار مجلس از این وزیر، لزوم برنامه ریزی برای افزایش رشد علمی دانش آموزان و کسب رضایت معلمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پردیس خبر به نقل از محمد بیرالوندی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی « تهران نیوز» با بیان اینکه وزرای پیشنهادی روحانی که در مجلس رای اعتماد گرفته اند، باید برنامه ها و وظایف خود را در طول مدت باقی مانده از عمر دولت یازدهم انجام دهند، گفت: مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پرورش توقع دارد تا برنامه های خود را عملی کند و درباره تحقق رتبه بندی شاغلین و بازنشستگان تدابیری را اتخاذ نمایند، چرا که این قشر زحمت کش چنین انتظاری را از وزیر آموزش و پرورش دارند و باید رضایت آنها را کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از وزارتخانه های حساس و تاثیرگذار در کشور است، افزود: تربیت و آموزش دانش آموزان در مقاطع سنی مختلف، یکی از وظایفی است که آموزش و پرورش برعهده دارد و می توان گفت که آینده سازان کشور در مدرسه دوره های علمی را طی می کنند و وارد دانشگاه می شوند و نیاز است که با برنامه های آموزشی اثرگذار، موجب افزایش رشد علمی کشور شد.
بیرالوندی تاکید کرد: قطعا فرهنگیان جامعه هم انتظار رفع و رسیدگی به مشکلاتشان را از وزیر آموزش و پرورش دارند و نیاز است که وزیر آموزش و پرورش رسیدگی به مشکلات فرهنگیان را در الویت قرار دهد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: سیستم‌ آموزشی کشور‌ نقش‌ بسیار مهمی‌ در شکل‌دادن به شخصیت‌ افراد به‌ خصوص‌ در دوره راهنمایی‌ و دبیرستان دارد و در این‌ دوره‌ حتی‌ ممکن‌ است‌ آنچه‌ که‌ فرد در خانواده‌ تحت‌ تاثیر اعضای‌ آن‌ یاد گرفته، به‌ کلی‌ تغییر دهد یا اصلاح‌ کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *